Gepubliceerd op 30/03/2021
Enkele aanpassingen zijn tijdelijk nodig om u in de beste omstandigheden te verwelkomen - vanaf 16 augustus 2021
Voor alle activiteiten :
- Reservatie aangeraden
- Het is verplicht een mondmasker te dragen (vanaf 12) in alle infrastructuren
- Breng je eigen mondmasker mee - Mondmaskers ter plaatse te koop : 1€/stuk
- Respecteer de markeringen in de wachtrijen - Eén persoon per boeking in de rij
- Hydroalcoholische gel ter plaatse tot uw beschikking
Betreffende de afvaart van de Lesse
- Het is verplicht een mondmasker te dragen (vanaf 12) in alle infrastructuren (kassa, trein, inscheping, WC, kleedkamers) behalve aan boord van de kajak.
- Douches en kleedkamers nu toegankelijk in Anseremme
- WC toegankelijk aan de vertrek- en de eindpunten - NIEUW : WC ook beschikbaar onderweg, bij de Aiguilles de Chaleux !
- Snacks en restaurants toegankelijk in Gendron en Anseremme.
Betreffende Dinant Aventure
- Iedere klant moet zelf zijn harnas omdoen (kinderen mogen natuurlijk geholpen worden door hun ouders/begeleiders).
- Kleedkamers toegankelijk - Persoonlijke bezittingen mogen niet achtergelaten worden in onze kantoren.
- De veiligheidsmaatregelen stipt volgen die door de begeleiders gegeven worden.
- Dranken beschikbaar aan de drankautomaat.
Voor de toeristische rondvaarten
- De panoramische salons (binnen) zijn toegangelijk
- De veiligheidsmaatregelen stipt volgen die door de bemanning gegeven worden
- Dranken aan boord zijn aan tafel geserveerd
Eetgelegenheden
- Snacks zijn geopend (binnen en buiten)
- Mondmasker verplicht
- Groepsreservatie mogelijk vanaf 20 pers. om op onze terras te eten
Snacks :
Frituur Ô bord de Lesse in Gendron (midden van de 21km / vertrek van de 12km / aankomst van de 9km)
Snack Endless in Anseremme (aankomst van de 21km en 12km trajecten)
Voor het Aquatel hotel
- Ontbijt kan opweer in de grote zaal plaats vinden
- De slaapzaal blijft momenteel onbeschikbaar
Alle onze kamers hebben zijn eigen douchekamer : douche + wastafel + wc
RESPECTEER ALLE,DOOR DE FEDERALE AUTORITEITEN, OPGELEGDE REGELS,
wees geduldig en beleefd met andere klanten,
en bovenal, zorg goed voor jezelf !