Is reserveren noodzakelijk ?
Het wordt sterk aanbevolen zodat de challenge die u wilt doen beschikbaar is en er een moniteur voor u klaar staat.
Het is verplicht voor al onze andere activiteiten (paintball, lasergame, vrijgezellenfesten, speleologie, .. )
Raadpleeg voor andere vragen met betrekking tot reserveringen de FAQ pagina of onze algemene verkoopvoorwaarden.
Welke kleren ?
We raden je aan om praktische en sportieve kleding te dragen, evenals wandelschoenen.
Wordt het parkeerterrein bewaakt ?
Nee, er is geen bewaking voor voertuigen op het parkeerterrein. Aangezien deze deel uitmaakt van de openbare parking van Le Penant (snelweg N97), raden wij u aan geen kostbaarheden zichtbaar achter te laten. SA Dinant Evasion wijst elke verantwoordelijkheid af in geval van schade of overtreding begaan aan voertuigen die op het parkeerterrein geparkeerd staan.
Is er een pendeldienst ?
Er is geen pendeldienst naar Dinant Aventure, maar het Park is eenvoudig bereikbaar met de auto of via wandelpaden vanuit ons kantoor in Anseremme (+/- 35 minuten lopen).
Hoe hoog zijn de apenbruggen, ziplines etc. ?
De bruggen bevinden zich op verschillende hoogtes van 2 tot 12 meter boven de grond. De Grote brug bevindt zich tot 60 meter boven de grond. De ziplines hangen boven een afgrond en de hoogte varieert rond de 10 meter.
Het startpunt van de kabelbaan is 35 meter hoog, dat van de deathride 40 meter.
Als een van de onderdelen ons te beangstigend lijkt, kunnen we deze dan omzeilen ?
Natuurlijk. Als de hoogtevrees te erg is, is het mogelijk om een omweg te nemen naar de volgende activiteit. De moniteurs zijn er om je aan te moedigen, maar niet om je te dwingen.
Is het mogelijk om met een kinderwagen te komen ?
Kinderen onder de 8 jaar worden toegelaten, maar voor hun eigen veiligheid kunnen ze niet deelnemen aan activiteiten.
In dat geval moet een lid van de familie of groep op de grond bij het kind blijven terwijl de anderen de activiteiten doen.
Kinderwagens zijn toegestaan, maar de grintpaden zijn erg moeilijk begaanbaar.
Zijn honden toegestaan ?
Honden zijn op het terrein toegestaan zoals in een klassieke openbare ruimte: aan de leiband en de uitwerpselen oprapen.
Zijn wij gedekt in geval van problemen ?
Dinant Evasion wijst elke verantwoordelijkheid af in geval van diefstal, verlies of breuk van uw persoonlijke bezittingen, tijdens uw activiteiten of op een van de verschillende parkeerterreinen die u ter beschikking staan..
Is het mogelijk om ter plaatse te eten/drinken?
Er is een drankautomaat beschikbaar voor individuele bezoekers.
Voor groepen (min. 20 pers.) kunt u een maaltijd reserveren in het Dinant Aventure domein of in een van onze eetgelegenheden (zie onze website).
Zijn er toiletten/kleedkamers in Dinant Aventure?
Ja, er zijn toiletten beschikbaar naast de receptie.
Wanneer is Dinant Aventure geopend?
Het park is het hele jaar door geopend, 7 dagen per week, van 9:00 tot 18:00 uur.
Let op: Het is verplicht om vooraf online te reserveren.
Kun je een challenge zelfstandig doen?
In tegenstelling tot veel andere parken zijn de challenges van Dinant Aventure avontuurlijker en worden ze begeleid door een instructeur tijdens de hele activiteit.
Is de parking ver van het park?
De parkeerplaats, een onbewaakte picknick plek, ligt op ongeveer 10 minuten lopen van de receptie.
Wat gebeurt er als ik te laat ben voor de activiteit?
Als u niet op tijd aanwezig bent bij de receptie van Dinant Evasion zoals vermeld op uw reserveringsbevestiging die u per e-mail hebt ontvangen, krijgt u van uw instructeur een uitstel van 15 minuten. Na deze periode is het mogelijk dat u niet kunt deelnemen aan de activiteit. Het dagprogramma is immers opgesteld, en een te grote vertraging zou de dag van andere klanten kunnen beïnvloeden. We nodigen u uit om ons te informeren over een eventuele vertraging via +32 (0) 82 22 43 97.
Let op, als u met de auto komt, bevindt de parkeerplaats (een onbewaakte picknick plek) zich op ongeveer 10 minuten lopen van de receptie van Dinant Aventure.
Verzekering
Wij zijn bedrijfsaansprakelijk verzekerd, die alleen tussenkomt in geval van fout van onze kant (begeleiding, staat van de installaties, enz.).
In alle andere gevallen is uw eigen Burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering verantwoordelijk.
Nog steeds een paar vragen?
Voor dienstregelingen en adressen.
Stuur ons een e-mail met uw laatste vragen
Of bel ons voor de specifieke vragen